вторник, 26 марта 2013 г.

Рефлексія Модуль 9

У цьому модулі довелося задуматися про те , як бути з тим , що діти різні. Загалом , цікаво було ознайомитися з " типологіями " навчальних особливостей .
До місця виявилося нагадування про те , як ми можемо урізноманітнити діяльність учнів : варііруя навчальний матеріал , хід навчального процесу , продукти навчання , створювані дітьми, і навчальне середовище для них.
Добре систематизований матеріал допоміг написати програму (чи, радше , принципи програми) дій у проекті з урахуванням дітей з труднощами в навчанні та обдарованих дітей. Рольова організація діяльності теж виявилася до речі .
Думаю , модуль - один з найкорисніших у тренінгу .

Комментариев нет:

Отправить комментарий